"FALUN SUGER..."

försökte gömma mig när jag gick på stan igår. orkar inte med att möta folk och vara trevlig och ha mig. misslyckades dock när en nöjd person med högt skratt kom fram och frågade vad jag gör nuförtiden, och sen ännu nöjdare berättade att hon pluggar musik och bor på en folkhögskola på gotland. sen började hon bryta på gotländska under resten av konversationen och när jag kom hem hade hon facebookstatus: "falun suger..."

idag blir det en fikadag på stan igen. hoppas på att möta ännu fler fantastiska 89or som är för stora för den här staden.


Kommentarer
Amna säger:

älskar folk som tror att de e för stora för Dalarna. så sköna...........

2009-12-28 | 17:52:50
Bloggadress: http://amnish.blogg.se/
sofia säger:

haha som att gotland skulle va bättre liksom. love it

2009-12-29 | 15:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback