WORK LAMP


har ägnat dagen åt att vara kreativ på datorn. photoshopat och varit med i bloggtävlingar. en riktig höjdarsöndag. finns inga slutprodukter att skryta om men det skulle vara kul att vinna lampan ovan från design house stockholm. mest för att jag aldrig någonsin vinner något jag tävlar om. trodde jag vunnit en gång men det visade sig bara vara en "present" som jag själv måste betala för. detta pga en undersökning jag inte ens minns att jag gjort, plus ett telefonsamtal jag önskar att jag inte svarat på. "presenten" är en shaker designed by jamie oliver som ännu inte dykt upp i brevlådan.

såhär ser den tydligen ut.. precis vad jag alltid önskat mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback