PN

Tänker på hur strukturerad nästa vecka kommer bli i jämförelse med livet man levt denna vecka. Har lagt in lite bilder från veckans aktiviteter, känns bra. När mina vänner loggar in på facebook imorgon kommer de mötas av ett hav av taggade bilder, bara att surfa sig igenom. He he. När jag kom hem efter en brunch och lite häng på stan idag så sov jag i typ två timmar, tror att detta händelserika liv har tagit lite på krafterna. Powernap har nått en ny nivå denna vecka. Nya varianter av denna aktivitet har skapats, typ som att gå från skolan och sova hos Sofia i två timmar i ensamhet. Riktigt kreativt sovande, entreprenörskap, sånt man drömmer om osv... Är det ok att kalla powernap för aktivitet? Kan man ha powernap som intresse?

Nej, ej så ok. Nu får det vara nog, de två timmar som jag fick "tillgodo" under dagens pn är nu förbrukade. Godnatt.


Kommentarer
sofia happy morning to ya säger:

möttes av ett hav av taggade bilder på fejjan. älskade det.

2010-04-19 | 08:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback