NYSTART

Den här sommaren har jag använt kläder som är ca två år gamla som om de vore köpta i år! Det har känts ganska skönt. Tror det är någon slags rekord av icke-shoppande från min sida, typ omedvetet fast nu medvetet. Har ju tänkt en jävla massa på miljön och sånt som ni säkert förstår. Men så fort min lön kommer ska jag SHOPPA SÅ JÄVLA HÅRT. Iallafall lite. Så länge läser jag bloggar och typ kollar på folk som kollar på kläder på modeveckan. Funkar ganska bra. Typisk höstgrej förresten att bli sugen på att köpa nya kläder och typ klippa page. "Nystart" är något många försöker ta till för att förhindra höstdepression. Intala sig själva att allt blir fräscht och kul om man matchar den nya årstidens kulörer osv! Verka i symbios med mörkret osv. Hehe, närå. Ska iallafall bli kul att kanske besöka Uppsala C i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback