ALL OF THE LIGHTS

Grattis på Lucia. Ikväll flög jag till Uppsala igen. Det enda ätbara jag hade hemma var kulglass. *brain freeze* Bjuder på en osminkad bild från Umeå på världens gosigaste hästar!!! Och jag är inte ens en hästtjej!! Försökte en gång, 6 år gammal, pappa var med, stallet var stort, hästarna var större, alla barn var glada, jag var ej. Dagens höjdpunkt enligt alla som var där var tydligen att ge äpplen till stora hingstar?!? Fattade ej. Åkte aldrig dit igen. Såhär i efterhand känns det bra. Iallafall, bortsett från mini-tittskåpet är detta kort min favorit bland "inredningen" hos Martin. Ibland kan det vara värt att hyra möblerat!
Så liten!!! Vill ge äpplen till den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback