ÅRETS

ÅRETS KÖP: Macbook
ÅRETS REKLAM: Hjärt och lungfonden "jag har bestämt mig - jag är med", Comhem, Hurtigrutten "en gång i livet"
ÅRETS FILM: Catfish är den enda jag minns som är från i år
ÅRETS MUSIK: Dnb och dubstep
ÅRETS SKIVA: Ratatat - LP4
ÅRETS DANS: Martins temporary på WOW
ÅRETS BÄSTA FESTIVAL: Skankaloss och WOW
ÅRETS SÄMSTA FESTIVAL: P&L, ska aldrig jobba där igen!!!
ÅRETS HÄSTJOBB: P&L
ÅRETS BÄSTJOBB: Melkers
ÅRETS BAKIS: Började vid slottet och avslutades med grillad korv på engångsgrill i triangeln
ÅRETS UPPTÄCKT: Norrland
ÅRETS TVPROGRAM: Så mycket bättre
ÅRETS GODIS: Lakritsfisk, kom på att det är gott efter många år av tvivel
ÅRETS UTTRYCK: Psykos, Tsahalo, Soc acc, Pangasius, Kuss
ÅRETS PLUGGHÄNG: Matikum
ÅRETS SOMMARHÄNG: Axelson-Fisks balkong
ÅRETS MOTION: Besökte ett gym för första men inte sista gången
ÅRETS BAKISHÄNG: Sofias rum
ÅRETS LÄSKIGASTE: Lennie och blottaren
ÅRETS SMEKNAMN: Nuss
ÅRETS YOUTUBE: Ha det så kult på restaurangen
ÅRETS VUXENPOÄNG: Öl
ÅRETS SÄLJARE: Amna
ÅRETS LIVSFILOSOFI: Socialpsykologi
ÅRETS INGREDIENSER: Vitlök, lök, grädde, vin, spenat
ÅRETS MAT: Allt Sofia har bjudit på
ÅRETS PAR: Amna och Christoffer
ÅRETS FEST: Valborg
ÅRETS BLOGG: Fritz Klyka
ÅRETS SVAR: "Mina intressen är: politiska föredrag" - K. Forss
ÅRETS POLITISKA HÄNDELSE: "Brinn pengar brinn" - Gudrun
ÅRETS TOLKNING: "De jävlarna tog min restaurang"
ÅRETS PLAGG: Skojiga byxor, långklänning
ÅRETS LÅT: Tame Impala - Solitude is bliss
ÅRETS BORD: Drömbordet
ÅRETS DIALEKT: David Jansson
ÅRETS FACEBOOKGRUPP: Kaffe på maten
ÅRETS MATKOMBINATION: Jenny D "tortillakungen"
ÅRETS ÖNSKEKOMPIS: Kyle Kim
ÅRETS FULASTE: Shabby Chic
ÅRETS MISSHANDEL: Mellan Johannesgrillen och Folkes
ÅRETS PARTYTRICK: 100:- - Fattaru, tolkad av mig och Martin
ÅRETS DRYCK: Drickyoghurt
ÅRETS BUBBLARE: Ronar

Kommentarer
fsl säger:

stolt över både blögg och fb-grupp! undrar dock om inte ÅRETS HÄSTJOBB borde va melkers? pålägg. hästar. hamburgerkött. o.s.v

2010-12-31 | 14:26:49
Anonym säger:

ja årets GRISJOBB iaf

2010-12-31 | 14:41:56
Jenny D säger:

HAHAH vilken jäävla bra lista. Årets lista

2011-01-01 | 02:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback