P&L

Okejjj. Har gjort ett s.k HÄSTJOBB i fyra dagar!!! Min fysiska utmattning är total, är typ halt!!! Nej okej men fick iallafall se alla artister jag ville se. Även några som inte spelade men som strök runt på backstageområdet EDEN, samma backstage som jag smög runt på i 24 h med gratis ostmackor och vatten för att "hålla igång". He he he. Påminn mig nästa år om att jag inte ska tacka ja till detta jobb igen!!! Det var iallafall skönt att bo hemma hos Amna och leva livet utanför festivalområdet. Blev en del stek och "grill" och annat soft. Fick även se Jay-z som ägde, ville ut i 30 000-havet men fick nöja mig med Edens privata hav. *Lyx*

Börjar jobba imorgon. Vill gråta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback