HEAVEN'S ON FIRE

Blev bjuden på lyxi frukost i mitt eget hem med tända ljus idag. Bästa morgonen på länge. Har sedan spenderat dagen på stan med en liten vinnarpsykos pga ett trissköp. Köpte 1 och fick sammanlagt skrapa 5 innan kalaset var slut. Slutade på 0 kr men det var värt det för psykosens skull. Fick mina arbetsuppgifter för Peace & Love idag också, ska vara barpersonal på efterfesten och blanda "enkla drinkar" och servera annan dryck till artister och VIP-folk. Jag menar Vampire Weekend är ju bokade nu så det känns ju värt lite slit, förrutom om man skulle missa dem och andra band pga dåliga arbetstider eller annat sug. Inge jävla gratis funktionärspass, funktionärscamping, funktionärsmat, funktionärst-shirt skulle vara värt det. Ligga på marken och plocka upp artisernas fimpar istället för att se dem på scen = säger nej. Men men, gratis är gratis och lite lyx är lite lyx. Ikväll ska vi laga mat hemma hos mig och ta vara på denna sobra sön som man fick på köpet efter Valborgshelgen.


Kommentarer
fsl säger:

jag vill me servera! (läs dricka)



avis

2010-05-04 | 12:07:39
ho säger:

fixa VIP så ses vi på varsin sida av baren, kan bju på en "enkel drink" också

2010-05-05 | 17:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback