BLOCK

Nu ska Sofia på höstig date-promenad och jag ska vara kvar hemma hos henne och sova. Tråkigt om daten går oväntat bra och de får för sig att komma hit. Känner inte för att vara en sovande "cockblocker" denna fredag. Men blir det kanske automatiskt ändå eftersom jag redan i förväg blockerar sängen/rummet. Känner ändå att jag tar mitt ansvar och ser till så att saker och ting inte går för fort fram. På ett helt icke-egoistiskt och omtänksamt sätt alltså. Tack för mig. Hoppas daten går bra! Ha det så mysigt i naturen. Förlåt kanske. /cockblockgirl89

Active Child – When Your Love Is Safe

Kommentarer
mmmmm säger:

haha! världens mest omtänksamma cockblocker

2010-10-08 | 17:03:30
Anonym säger:

cockblocker. dog direkt

2010-10-08 | 19:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback