KEDJAN

Skulle åka ner för backen där vid folkes, påväg hem från skolan. Det var en del folk plus en bil i vägen på cykelvägen så tog ett snabbt beslut att cruisa ut på bilvägen. MEN precis när jag åkte ner för trottoarkanten lite "nonchalant" så tappade jag kedjan!! Dvs ingen fungerande broms. Försökte behålla den icke-berörda attityden, samtidigt som jag kände hur hastigheten ökade. Tänkte: vad fan ska jag göra nu??? Alternativ ett: sätta ner foten och typ slira ner för hela backen, alternativ två: bara glida genom rondellen jävligt snabbt. Valde alternativ tre. Dvs göra en snabb avstickare och på ett skamfullt sätt hoppa av PRECIS innan en lastbil och en mindre bilkö entrade rondellen. Skönt! Känner nu: borde fixa kedjan. Tänk om samma sak händer i Carolina-backen.

Kommentarer
sofiärräddomlitencykelnuss säger:

är det detta låten "chain" handlar om?

2010-10-06 | 15:27:05
cykelnuss säger:

haha bland annat

2010-10-06 | 15:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback