WRAP

Var nere på Ofvandals och tänkte köpa lite gårdagens mackor. Det fanns bara en macka och en wrap, så jag offrade mig på wrapen och Sofia fick mackan. Skulle vara "ost och skink-röra" men ju mer jag åt av den upptäcktes nya smaker. Kände först en underton av curry, sen plötsligt skagen? Men tillslut var det endast en blandning av couscous och KORV. Jag mådde illa men Sofia ej, så med orden "säg inte till någon att jag åt upp couscous och korv-wrapen" så åt hon upp den! Var väl iallafall typ värt 15 kr. Kanske även kan inspirera tortillamästaren Jenny att våga sig på nya smaker? Couscous och korv med namnet "ost och skinka" säljer iallafall i Uppsala.


Kommentarer
jennysomejdiskriminerarochäterdetmesta säger:

FANTASTISKT

2010-09-03 | 16:24:47
amnis säger:

HAHAHA fy fan. lät ju som världens bästa måltid!

2010-09-04 | 14:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback