HEMMA

Åkte hem igen och bytte om till pyjamas och drog för gardinerna. Ganska tråkigt att vara sjuk. Känns lite som när man var liten och typ kände att man missade ALLT. Som den där gången på mellanstadiet då skolan fyllde 25 år och alla klasser bakade tårta och hade roliga hattar och min klass vann. Säkert skittråkig dag. Idag missar jag dock inget. Förutom typ solen. Inte för att jag skulle ta långa harmoniska promenader och få rosiga kinder om jag var frisk, men ändå. Kanske skulle man uppskatta saker lite mer. Typ som på bussen hem från skolan idag då busschauffören spelade nån jävla man med gitarr-skiva skithögt i högtalarna. "Trevligt" tänkte kanske vissa. Inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback