DET ÄR INTE VÄRT DET

Avråder alla från att läsa en C-kurs. DET ÄR INTE VÄRT DET. Eller okej. Det är kanske värt det. Påtal om att inte vara värt det så hörde jag fel på nyår när det pratades om att föda barn och ha små höfter. Trodde någon sa DET ÄR INTE VÄRT DET (skaffa barn) om man har små höfter, men egentligen sa personen DET BLIR INTE VÄRRE (förlossning) bara för att man har små höfter. Tänkte: spelar ingen roll, har ändå stora. I en av domarna i min C-uppsats beskrivs en pappa som har slagit mamman, men mamman resonerar enligt följande: om vi får ett barn tillsammans kanske det blir bättre. Säger till dem: DET ÄR INTE VÄRT DET.

Kommentarer
moa säger:

jag tar till mig och överväger att plocka bort filosofi c som framtida val.

/ny follower

2011-01-03 | 08:52:37
Bloggadress: http://wknlfe.blogspot.com/
fsl säger:

fniss! / en med stora me

2011-01-03 | 13:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback