LUNCH

Idag powerwalkade jag genom hela "samlade campus" för att köpa något gott att äta till lunch. Vad jag inte visste var att det var nåt stort event uppe i Lindell där jag egentligen ville köpa mat med typ orkester, nån brud som sjöng och sjukt mycket människor. Fortsatte raskt min promenad, duckade för en filmkamera framför scenen. Allt för denna jävla lunch. Kom tillslut fram till Tornet och skulle välja nåt smarrit. Valde en baguette med salami och brie. KAN ALDRIG GÅ FEL tänkte man väl. Tills jag efter att ha passerat folkmassan och tackat nej till gratispennor och broschyrer äntligen fick hugga in och möttes av: smörklump, svarta fejkoliver och grön paprika. Förutom detta huvudingredienserna: inklämd briebit och salami. Pricken över i: stor "saftig" soltorkad tomat.
Kanske låter gott?
Det var det ej.

Kommentarer
Amni säger:

huuuuuuuuba

2011-03-24 | 21:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback