Bloodflows

 
Den andra bästa låten just nu!! Har precis upptäckt hur bra Soundcloud är. En annan bra grej jag upptäckt är Betakaroten. Käkar dessa tabletter i förebyggande syfte inför Spanien då de tydligen ska ge huden ett skydd mot sol och en bättre solbränna (och säkert göra att en blir helt knallorange). En bra grej som detta har medfört är att jag fått mer fräknar! Som rödhårig är detta mitt "substitut" ist för att bli brun. Minns när jag var yngre och min kompis gjorde hemmagjorda "antifräkenkrämer" för att hon upptäckt små fräknar i sitt face. Hon blandade sin mammas olika krämer från badrumsskåpet samt mosade ner lite olika blad och "örter". Allt för att bli av med fräknarna. Stackarn :(( Tänker att Betakaroten är lite motsatsen mot denna kräm. Kanske endast placeboeffekt, men jag är nöjd.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback