"Fynd"

Igår gick jag in på Rusta för att kolla efter lite grejer till balkongen. Hade typ glömt bort att den affären finns?! När jag var yngre älskade jag och mina vänner Rusta och Ö&B, fanns ju liksom ALLT där. Som typ godis, dateparfymer, roliga pennor och sånt! När jag igår gick runt där bland andra fyndsugna personer kände jag mig dock plötsligt som en person på Ullared. Gick liksom igång på alla "BRA PRYLAR". Kände mig då tvungen att lämna lokalen, utan schampo, trätrall, hinkar, krukor, rullgardiner, överkast (eller annat jag kollade på för det var "SÅ BILLIGT"). Kom tillslut därifrån med endast 2 brassestolar. Och tur var väl det. Annars hade detta kanske varit jag om några år:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback