Besatthet

Jag vet inte vad det är med mig, men jag tycks bli besatt av olika saker olika veckor, ibland olika dagar. Den senaste tiden har det skiftat mellan exempelvis te (?), hudvård, tatueringar och nu: DIY-projekt. Jag googlar, läser bloggar och skriver listor på saker som jag ska göra. Mitt senaste projekt har varit att möblera om på hyllan och att sortera böckerna i någorlunda färgordning. Härnäst planerar jag att göra ljuslyktor av gamla glasburkar och sedan måla om bord och skrivbord samt att göra en vimpelgirlang! Det gäller att passa på att göra så mycket som möjligt innan denna besatthet går över!! Vilket kan vara om en sekund. Mvh EjSåUnderbaraHanna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback