Mitt nya liv

Efter en period av isolering tog jag mig igår ut och drack öl med några personer. Det är så sjukt hur bra en kan må av att träffa människor ibland! Och att en inte inser att det är det som är problemet ibland när en ligger på soffan för andra veckan i rad och tänker att livet suger. En annan bra sak är att jag har kommit på en jättebra grej att göra när en handlar samt lagar mat!: Att samtidigt lyssna på podcast som handlar om mat! Tog dubbelt så lång tid för mig att handla efter att jag kommit på denna idé pga att jag blev så inspirerad? Gick runt bland hyllor jag aldrig besökt tidigare och bara tittade, länge, länge. Sen köpte jag massa FÄRSKA grönsaker, nån kål, en lime, etc. Gick sedan hem och skapade ett mästerverk. Så nu vet ni vem ni ser i nästa säsong av Sveriges mästerkock. Som programledare alltså!

Kommentarer
moalar säger:

vad heter matpodden? mvh gillar färska grönsaker

2013-01-23 | 10:41:42
hanna säger:

den heter picki, matgeek och poden. ganska dryga personer att lyssna på emellanåt men man blir iaf sugen på att äta

2013-01-23 | 16:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback