Snodde en liten lista

 

Vad åt du senast? Gulaschsoppa enligt detta recept.

Vilken film såg du senast på Bio? Kanske var det Amour på Folkets bio? Eller Berättelsen om Pi. Har int hängt med riktigt i biosvängen den senaste tiden. Väntar på att NÅN ska bjuda mig :))

Vilka är dina tre bästa serier? Twin peaks, Girls och så kan jag int hålla mig från svenska dramaserier som går på svt.

Vilken bok läste du senast? Död kompis av Simon Gärdenfors om det räknas. Den va fin! Annars håller jag på att läsa Utrensning av Sofi Oksanen som jag "gjort" i några månader nu... Väntar även på att sista delen i Engelforstriologin Nyckeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren ska komma ut!!

Vad ska du göra i höst? Göra praktik i ännu okänd stad. (Förhoppningsvis Umeå).

Ska du resa någonting i år? Ja! Ska till Spanien om ungefär en månad. Vill också resa någonstans i slutet av sommaren om det finns pengar kvar i kassan till sånt SKoJJ.

Vilket är de senaste klädesplagget du köpte? Köpte en svart t-shirt från märket A.O.CMS. Har kanske överanvänt den lite pga så härlii å mjuk. Måste köpa fler innan den nöts sönder.

Tre bloggar som du besöker precis varje dag: Niotillfem, Elsa Billgren, Hanapee. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback