Hola

Äntligen hemma i Umio!!! Har haft det gött i España, mest typ ätit mat, druckit rödvin och legat i horisontalläge på takterassen. Eller under täcke framför en film när det regnade. Nu försöker jag lista ut vad jag missat i skolan under veckan. Tydligen massa om ångest och psykoser. Orkar int tänka på sånt nu?? Sen håller jag på att ladda ner massa låtar för att skapa ett ägigt Itunesbibliotek. Kan ju vara bra att ha tänker jag. Andra projekt jag ska ta mig an i veckan är att köpa jord så jag kan planera om lite plantor samt plantera MYNTA pga köpte rom i taxfreen så nu ska det bli mojitooos. Här kommer tre mobilbilder från veckan:
 
Här är då vår "sommarstuga" till höger (har ju aldrig haft någon i Suecia så kompenserar nu).
Promenad i "Parque Aromatico" där det finns BUSKAR med rosmarin etc. Bara att sno. Gjorde det dock ej.
Här var vi på restaurangen "Sunny beach" och åt smarriga ribz. Blev lite förtjusta i de som jobbade där; en karismatisk man med "glimten i ögat" samt en vacker kvinna som såg lite ledsen ut. Ville ge henne en kram och säga att "allt ordnar sig" el. liknande. (Vad nu det heter på spanska).
Hejdooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback