BRA IDÉER 01:20

Kom på att mitt "nattlinne", eller nu f.d. nattlinne även passar som klänning, kanske för att det egentligen är en klänning. Kommer ha det/den på mig imorgon och vill ej höra klagomål som "du har sovit i den". Inte för att det kommer spela nån roll, jag menar kommer underlätta alla framtida powernaps jag kommer ha imorgon.

Slog precis in ett jävligt fult paket som jag ska skicka till en stackars tjej som redan har fått vänta på sin jacka inte bara en utan två dagar för mycket dvs nu en hel helg "på köpet", en jacka som hon säkert tror passar i dessa vår/sommartider men som egentligen är gjord av filt dvs ett vintermaterial. Borde man bry sig mer? Nej.

Borde man sova? Ja.
Utan nattlinne? Ja :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback