SASSY HEAVENLY BREEZY

Har köpt en ny klänning som man känner sig sådär ledigt hippie i eller "bohemchic" som man också kan kalla det nowadays. Ny favorit denna vecka är klänningar som slutar nedanför knäna, s.k. maxi, behöver dock ej va "bohem" räcker med "chic". Många begrepp att hålla reda på, men det gäller att va rätt. Klänningen är röd och påminner även om en sarong jag hade i barndomens dagar. Alla som hade en sarong minns att det var ett bra plagg som man kunde använda på många sätt, tex knyta runt halsen som en klänning, ha ledigt lätt som en filt på stranden och plötsligt låta den förvandlas till en sjal, knyta runt midjan som en kjol, kanske ha den som en trendig turban.

Känner att jag kommer älska denna klänning som jag älskade min sarong.

Kommentarer
? säger:

jag minns din sarong som du köpte på en viss marknad

2010-05-11 | 12:18:26
Anonym säger:

haha minns väl att en viss person också köpte en sarong på den marknaden

2010-05-11 | 12:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback