KAFFE

Idag vaknade jag och tänkte "måste ha kaffe". Sen kom jag på att kaffet var slut och blev på dåligt humör. Samlade mig ändå och gick med tunga steg till affären. Upptäckte när jag kom fram att den öppnade 12. Kl var då 10. Gick hem med ännu tyngre steg. Blev på ännu sämre humör. Kände mig som Katerina i Big brother. Kollade på ett avsnitt av Glamourama för att fördriva tid. Kokade ett ägg. Sen blev kl 12 så jag gick till affären. Hittade först inte kaffet och kände hur paniken började komma. Hittade sen kaffet och blev så glad att jag ville krama mannen i affären. Gjorde det ej. Betalade istället och gick hem med lätta steg och bryggde en kopp. Drack upp och tänkte "dagen är räddad".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback