MÅSTE KÖPA

Kanske är det dags att börja blogga igen?

Idag när jag var på stan tänkte jag att det skulle vara kul att fylla år. Det är så typiskt att man aldrig kommer på något att önska sig just när man fyller år, men skitmycket alla andra dagar. När man fyller år vill man dessutom vara en god medmänniska och typ: "Önskar mig en kram" el liknande. Alla andra dagar vill man bara HA. Ett dilemma som t.ex for genom huvudet idag när jag strosade runt ensam med en smoothie i handen: "Köpa en minisynth eller ansiktskräm... minisynth eller ansiktskräm...." osv. Så kom man hem med en sjal.
Funderar på att anmäla mig själv till Lyxfällan. Då kanske man får en resa eller spa-helg på slutet. Tycker alltid så synd om de som istället får typ parterapi och måste låtsas att de blir glada. Är nästan 100% säker på att de som är med i Lyxfällan till stor del gör det pga att de vill ha ÄNNU MER lyx. I form av t.ex en resa eller spa-helg! Kolla bara hennes blick, hon tänker "Orkar inte sätta upp mer pengar nu, ge mig bara resan....".
Hon fick garanterat terapi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback