Symmetri

Först och främst vill jag bara säga att jag är så glad att Efter tio är tillbaka istället för sugiga Doctors. Råkade se 1 min på Doctors för någon vecka sedan och under den minuten gick de runt på stan med ett fotografi av en kvinnas ansikte och en kvinnas kropp i underkläder och frågade män vilken av bilderna de tyckte var mest attraktiv. Alla pekade på kroppen. Teorin som sedan framfördes var att anledningen till att de valde kroppen var för att kvinnans ansikte inte var helt symmetriskt, vilket tydligen är mer attraktivt. Jag ba: Va i helvete. Sen stängde jag av. Men nu tillbaka till Efter tio och ljuva Malou och den ännu ljuvare Pia Degermark som just nu sitter i soffan. De visade klipp från henne som ung i Bo Widerbergs film Elvira Madigan och jag blev KÄR. Måste nu se denna film pga detta är min finaste stil just nu. Beror säkert på symmetrin i hennes face. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback