SOMMAR

Hellu!!! Här kommer en liten sammanfattning av vad som sker i mitt liv just NU.
 
Lite plus: 
Ikväll ska jag & Moa aka Girls without tans DJA!! Nervöst men kult.
Har jobbat 4 av 7 veckor nu på nog det softaste sommarjobbet evahh?
Åker till Falun nästa helg och hälsar på min älskade familj som jag int sett på länge.
Jag å Märtil firar 3 år tillsammen om några dar. DE NI!!
Det har kommit blommor på tomat å paprikaplantor, dvs snart skördetid?!
 
Och minus:
En liten rastlöshet över att jag vill GÖRA NÅGOT.
Så lite pengar.
Tiden går sjukt fort?!?!
BESATT AV GODIS.
 
Ha en fin sommar :)))
Ps. mina favvolåtar just nu:
Little Jinder – Worth The Wait
I Break Horses – Denial

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback