*

Fick ett positivt omdöme för min försäljning av "snygga Converse All Star rutiga unika punk/pop" på tradera. Börjar bli proffessionell nu. Känner att det kanske var onödigt att tacka ja till jobbet på Melkers när jag skulle kunna ägna mig åt att sälja typ unika plagg pop/punk hela sommaren. Känner dock att jag borde förbättra standarden på mina paket, jag menar två till positiva omdömen så får jag tydligen en virtuell stjärna. Är det värt en extra ansträngning för denna stjärnas skull?? Tycker annars att plastpåsar med tejp funkar. För personligt kan bli för mycket. Personligt nog att folk får veta att jag handlar på typ H&M och ICA. Plus att plaggen i sig är "unika", med eller utan paket. Med andra ord: värd en *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback