10 SPÄNN

Skönt att komma hem från skolan innan nyhetsmorgon är slut. Har lagat tre matlådor med pastasallad, sån man åt på alla utflykter när man var liten. Sofia åt en liknande igår och jag tänkte att ja, det är en lika stor succé nu som då. Kommer sitta i matikum och njuta hela veckan dvs. en dag. Fick förresten tillbaka 60 kr på skatten detta år, sitter och funderar på vad jag ska göra för pengarna. Kostar väl 50 kr att få ut dem, så man kanske kan lyxa till det med en cheeseburgare för de sista 10? Ev en kaffe i matikum, eller kanske spara till nåt i framtiden? "Många bäckar små" osv. Nu ska jag försöka göra lite nyttiga saker här hemma. Känner mig så jävla nyttig bara genom att ha skrivit det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback