HAVET

Är nu tillbaka från WOW. Har bott med Martin i en liten musikskola/källare/atelje som låg typ 1 m från området! Även 1 mm från ett stammishak med ej så sköna lirare. Dock 1 cm från affären och till Jonas där man kunde käka frukost och bli fräsch med en iskall dusch. Det har varit bra dagar med sköna personer och spelningar osv osv. En av höjdpunkterna var resan ut till Röda Sten som låg vid HAVET/hamnen under en BRO. Fick mer än psykito skulle man kunna säga. Har även hunnit med lite släktträffande med fika i Botaniska Trädgården, så det känns gött. En trist grej var att jag missade KIRSTEN DUNST som strök runt på området:( Men det kommer väl fler chanser... Hehe, eller ej!

Idag ska jag återhämta mig från färden igår och packa mina grejer för att dra till Uppsala. Som tur är med bil. Kommer kanske få gå med gips/bandage/plåster i några dagar efter min lilla handoperation imorgon. Så till alla som funderat på att skicka blommor till mig: det är passande att göra nu!


Kommentarer
jennsflennsdee säger:

hoppas du kan få blommor på bandaget!

kramen

http://kerstinsblogg.files.wordpress.com/2006/08/vit_med_blommor.jpg

2010-08-16 | 13:44:34
Anonym säger:

haha bästa jag sett

har dock endast ett litet plåster, men hoppas jag kan få en miniros på det

2010-08-17 | 16:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback