FRÄSCHT

Har suttit på en skinnsoffa i tre timmar. "Fräscht för stjärt", för att citera FSL. Blev även påmind om en gång i somras då jag var lite sen till frisören och cyklade så fort jag kunde. När jag kom fram var det en liten svettfest och jag tänkte: det går väl över om en sekund. TILLS jag såg att det var en skinnstol jag skulle sitta i under hela klippningen. Kände hur en stillsam droppe rann ner för ryggen och landade vid ryggslutet. Ville torka bort lilla droppen från pannan men armarna blockerades av poncho. Kunde inte föra normala konversationer med frisören eftersom mitt huvud blockerades av tankar som: hur kommer stolen se ut när jag reser mig?!? Som på gymmet?!?! När klippningen var slut kollade jag inte hur frisyren blev. Jag kollade på stolen. Och tro det eller ej, men den var fräsch!!!

Kommentarer
FSL säger:

HAHAHA

2010-12-09 | 17:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback