VILL



kan inte koncentrera mig idag heller. fjärde dagen. nejmen har skrivit några rader faktiskt. men mest längtar jag efter att få pumpa. drömde att jag var biffig som fan. inte för att det är mitt mål, men det var ändå skönt på något sätt. vaknade och spände armen.. var väl inte riktigt som i drömmen, men kändes ändå som en utveckling med tanke på att jag aldrig tidigare i mitt liv förstått mig på hur man kan spänna en arm. önskar jag kunde använda lite av denna tillfälliga besatthet i min uppsats istället, kanske kan byta ämne.. typ "den andre - på gymmet"?


Kommentarer
sofia säger:

så stört, känner likadant. varför vaknar man på morgonen och vill skynda iväg till gymmet?

känner mig som en av de där snubbarna som står framför spegeln och spänner.

2010-02-11 | 16:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback