MAT

har skrivit en lång lista över saker jag ska köpa på ica väst när jag kommer till uppis på tisdag. blir inget detoxande än men tänkte försöka skaffa lite bättre matvanor. ganska mycket grönsaker står på listan. blir väl även en del soppa nu när jag har en ny stavmixer. hämtar inspiration från en av få personer som kan konsten att fota och skriva om mat utan att man blir äcklad. minns falukuriens gamla mattips på baksidan av tidningen som jag ibland råkade snegla på när jag skulle läsa horoskopet på morgonen. många frukostar som blev förstörda på grund av "det". hehe.. nejdå... ska iallafall blir skönt att fylla kylen, och kanske tillaga en och annan godbit.

 


Kommentarer
Amna säger:

hahahaha minns hur mkt du äcklades. kunde gå flera dagar utan mat...FK's mattips: bästa dieten?

2010-01-04 | 17:47:12
Bloggadress: http://amnish.blogg.se/
Hanna säger:

haha ja lätt bästa dieten! typ "falukorv på indonesiskt vis" = ingen mat på hela veckan

2010-01-04 | 19:21:38
Bloggadress: http://totola.blogg.se/
Jenny säger:

hehe... lagade nyss en lins- och spenatsoppa den ser förjävligt äcklig ut men mig lurar den inte

2010-01-05 | 14:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback