*SKAPAR*

Har lärt mig hur man skapar musik med datorns hjälp!!! Sitter nu med lilla datorn som typ kokar och snart inte hanterar fler beats *vill skapa fler beats* Köpa när pengar rullar in: ny dator? Kan kanske äntligen skapa den där låten som jag så länge lovat personer (Sofia) att skapa. Har ju dårå ingen lyxig mic som en viss E. Pärsson så satsar på den instrumentala linjen. Har ju funkat för andra. Känner bara: varför har jag inte gjort detta tidigare?? Hehe. Har dock nackspärr och psykotisk blick. Skönt att ingen behöver se mig i ögonen ikväll.


Kommentarer
villhörafetjävlalåtjävelnununu!!!! säger:

ÄGZOOOOOR!

2010-06-21 | 01:43:49
Anonym säger:

du får höra på tors!!!!

2010-06-22 | 00:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback