FLUGIS

Varför är du här och stör?
Kommer inte kunna sova förrän du dör.

Ditt lilla surr är inget jag vill höra.
Det är inte som musik i mitt öra. 

Ledsen att göra dig besviken.
Du är ju trots allt bara såhär liten:


Tråkigt att du fortfarande suger.
Tänkte precis säga "du duger".

Kommer du se ut såhär om en liten stund?:



Hoppas det så jag kan få en blund.

Är du kvar eller fick du nog?
Plötsligt lät det som att du drog.

Skönt för mig men mest för flugis.
Nu jag för mig tacka och bugis.

Kommentarer
jdee säger:

Äger jag dör

Sova du bör

2010-06-03 | 02:06:08
maaarran säger:

haha!!! fantastiskt

2010-06-03 | 11:14:01
imponeradavlitenmästerrimmerskahönsstyle säger:

oj vad du kan rimma

nästan så att jag svimma

heja lilla hanna

mosa'n me en panna

då kan jag lova

att du får sova

snart ska vi dricka

tills jag får hicka

somna och spy?

usch, nej och fy

bara lite lagom sup

men inget jävla stup!



2010-06-03 | 14:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback