EN LITEN TJEJ IFRÅN STADEN SOM HAR VART I KYLA HELA DAGEN

Såg en tjej i biblio med typ min drömoutfit just nu!!! Tjejen hade Acne Track-skor, helknäppt vit skjorta, svarta kosymbyxor modell sladdri och till det en rock. Kanske en ganska vanlig outfit i de mer södra delarna av landet. Skulle aldrig orka bära upp denna outfit i detta klimat, just nu (kanske vänjer mig om typ ett år). Prioriterar numera bekvämlighet och värme framför allt. Här vill man typ ha täckisar, långkalsonger och mössa, dubbla vantar, halsduk upp till ögonen, dunjacka etc. Hade typ allt detta idag (minus täckis), men det slutade ändå med att jag tog bussen både till och från skolan!!! Funderar på att önska mig täckbyxor (varma) i julklapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback