BAG WITH CHARISMA

Gick en tipspromenad i somras som jag brukade gå lite då och då när jag var yngre. På den tiden fick man alltid glass efter, plus att det var enkelt att fuska. *skyldig* Det var alltid barnen som fick dra slumpmässiga vinnare mot slutet när alla riktiga vinnare hade presenterats. Klart man drog sig själv! Vann ju aldrig annars. Fick en gång gå fram till prisbordet och välja det enda som fanns kvar: en sladdrig Afrika-t-shirt som det stod typ "Mozambique" på med lite exotiska frukter. Då var man glad. I somras orkade jag inte vara kvar och lyssna på den "skojiga" pausunderhållningen. Tänkte: vinner ändå aldrig eftersom alla barn typ listat ut "fusket" och drar sig själva och typ hela sin familj!!! Sa till mamma och Moa att om jag mot all förmodan skulle vinna så fick de gå fram till prisbordet och välja vad de ville. Typ en halvtimme senare kom de hem och SÅKLART hade jag vunnit. Moa hade valt typ det enda priset som fanns kvar, som den här gången var en sportbag. Ganska tråkigt tänkte jag, ända tills IDAG när jag skulle packa och gjorde upptäckten att det inte är en vanlig bag, utan en BAG WITH CHARISMA!
SUPERIOR! Kommer utstråla så mycket karisma på min resa imorgon. /Vinnare

Kommentarer
m säger:

hahah! fyfan vad den bara strålar

2010-10-30 | 10:56:46
si säger:

haha underbar, hoppas du har t-shirten är kvar?

2010-10-30 | 23:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback