RÖSTKAMPANJ

Kollade lite på utfrågningen av de rödgröna på tv4. Kände mig trygg. Något jag känner mig mindre trygg med är att jag inte vet vart mitt röstkort är. VARJE RÖST ÄR VIKTIG. Ville gråta (ej av glädje) när jag såg Jan Björklund på samma program igår. Hoppas han googlar sitt namn och hittar hit. Enda positiva han skulle kunna bidra med är att förbättra min bloggstatistik. Hehe. Undrar vart jag ska rösta. Såg att Elin hade varit på OKQ8 med en korvluktande valsedel. Men: VARJE RÖST ÄR VIKTIG, även en korvluktande (iallafall om man röstar rödgrönt/F!). Hoppas att alla som tänker rösta på SD får valsedlar som luktar typ kebab. Där är dock kebaben mycket är viktigare än rösten.

Smart idé:

Kommentarer
e säger:

man kan beställa ett nytt röstkort! kommer nästa dag! rekommenderas, ja har provat.. hahaha kebab/korv/röster

2010-09-16 | 08:44:43
fsl säger:

berghselever gjort filmen! vi skulle också göra men det hanns inte med. sd+alliansen STINKS

2010-09-16 | 18:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback