SLÄNG ALLT

Tänkte börja flyttstäda lite idag men har kommit fram till att jag tänker som en samlare. Har tex skitmånga elle-tidningar. Alla bara: du kommer aldrig läsa dem igen. Och nej! Jag kommer aldrig läsa dem igen. MEN resonerar som så att om ca skitmånga år kommer de vara värdefulla och typ kunna säljas på auktion. Eller? För att trösta mig själv då jag om några timmar (kanske) kommer gå ut till soprummet och kasta dem kan jag ju tänka att jag antagligen inte kommer klara av att sälja dem om skitmånga år heller. Tidningarna kommer bli s.k dammiga förrådsvärmare ev kastas på någon sorglig majbrasa. Trenderna från typ okt 2005 kommer gå upp i rök. Kremeras. Värma ett trasigt hjärta OSV. Det är helt enkelt nu eller aldrig. Och! Om det råkar bli alternativet aldrig kan ni snart hålla utkik efter ett bekant ansikte i tvsuccén Extrema samlare.

Kommentarer
signe säger:

har också haft separationsångest när det kommer till elle-tidningar. fick massor av en frisör som tänkte slänga dem. de var alltså begagnade redan när jag fick dem! och jag har nu gått igenom TVÅ flyttar utan att slänga tidningarna. det går bara inte.

2011-01-06 | 17:34:54
Bloggadress: http://partywithchildren.blogg.se/
fsl säger:

JAG ÄLSKAR EXTREMA SAMLARE - bästa formatet

2011-01-06 | 22:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback