Mitt nya gröna liv

Har fått en idé om att påbörja ett litet växtprojekt på balkongen inför sommaren. Kanske lite goda grejer, typ tomater?? Måste googla vad som kan vara passande och inte allt för komplicerat. Eftersom vi ska vara här i sommar tänker jag att det kan vara härlit att ha en balkong som inte endast ser ut som en grå betonglåda. Blir väl inte direkt infravärme, hängmatta och växthus, men iaf ett bord? Martin fick lite olika plantor nu när han fyllde år, som jag (och kanske Martin) tänker försöka hålla vid liv. Vet dock inte riktigt hur detta ska gå till. Har väl aldrig direkt haft några "gröna fingrar" att skryta om, men gillade t.ex. att rycka upp morötter i grönsakslandet hemma på baksidan innan det lades gräsmatta över hela skiten pga att ingen i familjen orkade ta hand om det. (En liten sorg i mitt liv). OM jag mot förmodan lyckas med detta projekt lovar jag att ta bild på det i sommar. Om inte så kan vi helt glömma att detta inlägg någonsin skrivits. Mvh Er trädgårdsmästare.

Kommentarer
Katrin säger:

Hejja!

2013-04-17 | 10:33:33
Bloggadress: http://ienormtristess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback