R.I.P alla snygga

Nu ska jag snart se första avsnittet av Girls s02. Mina förhoppningar inför serien är just nu endast att Hannah och Adam ska bli tillsammans igen pga att Adam är så snygg!? Hatar serier där den snygga försvinner. Som i tex Misfits där Nathan helt plötsligt inte längre var med. Det var ju han som man hunnit bli lite extra förtjust i?! Och på den gamla goda tiden då Marissa i OC plötsligt DOG. Kunde inte se en minut till av den serien. Lite samma känsla var det när jag såg Hobbit och upptäckte att det inte fanns några snygga med?? Förutom den enda kvinnan då som är så ljuv. Men vad hände med Aragorn och grabbarna? De var ersatta med ett gäng "tokiga" dvärgar. Jag ska dock erkänna att jag efter ett tag började se det fina i huvudrollsinnehavaren Bilbo. Hade väl inget val. Tillbaka till Girls så skulle det kanske iofs vara skönt om Adam blev dumpad. Han var ju ganska oskön där ett tag om jag minns rätt. Och så finns det ju andra snygga i serien. Tex Jessa. Och sen så handlar ju faktiskt inte ALLT här i världen om utseende. Eller??? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback