Det osäkra steget mot "gröna fingrar"

Håller på att plantera om alla mina växter på balkongen. Förstår nu att folk kan bli besatta av detta. Är så tillfredsställande att ge växterna ett nytt "hem" å ba fylla på med jord och vatten. Ojojoj. Hade dock ett litet helvete igår på Plantagen. Var där själv för att köpa lite krukor och grejer för att kunna påbörja denna omplantering som jag dragit mig för nu ett tag. Men kände mig helt lost när jag kom dit!! Blev svinstressad och gick fram och tillbaka bland alla grejer. Kände på lite krukor. Blev svettig. Gömde mig bakom hyllor och googlade. Ville typ inte visa att jag kände mig osäker bland alla målmedvetna erfarna människor. Haha. Som att det skulle spela roll?? Kom iallafall därifrån med 5 krukor och 10 liter lecakulor!! Kommer nu sänkas totalt om alla mina växter dör imorgon. Eller om någon ger mig kritik angående tex att jag använt fel jord eller liknande. Vill aldrig behöva erkänna att jag är dålig med växter. FÖR DET ÄR JAG INTE! Eller??? *Osäker odlare* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback